Saturday 14 April 2012

Siapa yang saiko lelaki ke perempuan?

Assalamualaikum dan salam satu malaysia semua!
Anda semua oke sahaja? kalau iya, bagus baa~ ehehehehe


Siapakah yg kuat saiko lelaki ka perempuan? Sila vote tepi yaa.. eheheh..
Tapi saya rasa kann.. lelaki laa lebih-lebih lagi, lelaki (prangai pompuan ya sekalian).
[ MUKA2 ORANG PENING LAYAN ORANG SAIKO]
Kita ckap satu, dia ckap dua.. kita ckap dua.. dia ckap dia.. ada2 jak yg dijawap..  bikin panas tol.. ada kawanku yang bernama c R (bukan nama sebenar ya bapak2 ibuk2). kira lelaki (prangai ala2 pompuan giteww), dia slalu la jugak kasi main2 (kdang2 ya kdang2 tk ambil hati ya).. ada lagik satu yang bernama C As (Bukan nama sebenar). taim untuk pilih rakan saya untuk pameran minggu sains dan matematik.. dia pula ckap "APA APA APA APA APA APA".. aku pun tnpa rasa b'sbar naik angin juga laa.. then, ada lagi kawan saya yg bernama C Syah (bukan nama sebenae lagikk laa). dia buang minuman H20 tu pi tempat plastik yg aku guna lepass pameren tadik.. apalagi, aku 100% gilakk joee.. satu lagi, taim acara pameran sains dan matematik d'adakan.. -_- ramai orang kcau, t'kanan aku jo.. tapi nasibb laa boleh kontrol.. huhuhuhu.. :)


okela,
itu sahaje yg nak di kungsi..
tatatatatatatata~


assalamualaikum!
:)



jadi, sila vote di sebelahh ya~

1 comment:

sila komen bukkkkk