Friday 13 April 2012

Saya happy!


Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh,
Selamat malam (lagi) dan salam satu malaysia,
Hari ini saya merasa gembira sekali!

Mau tau knapa?
Sebab saya pindah di kedudukan asal (yang dulu punya).. mula2nya, saya pindah di belakang sekali bersama CK (purak2 ja), D. Lee (purak2 ja) dan meeee~ heheheheh.. tapi CIKGU E ksih pindah kami semuaa~ pengawas dan pustakawan duduk d tengah, manakala yang duduk d kiri dan kanan adalah murid biasa!

tapi yang besnya saya kana di tampat asal sia balik.. hohohohoho..
this what i called LUCKY! 
hahahaahhahahahahaha..

tapi kan muridnya sana sot2 la.. hahahaha, kuning sungguh mereka sekali.. sampai aku pun ikut ketawa.. walaupun blink blink.. hahahahahahahah~

Inilah sahaja yang ingin saya kongsi~
assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment

sila komen bukkkkk